Liebster Blog Award - LBA #1

Na wstępie bardzo dziękuję za nominację do LBA (sama nie wiem co to dokładnie znaczy :P) Ani z bloga Review Junkie :) 
No i bez owijania w bawełnę, lecimy z odpowiedziami :D

1. Napisz w kilku słowach coś o sobie.
Ludki, to jest chyba najgorsze pytanie z możliwych, jakie można komukolwiek zadać :) Zawsze, odkąd sięgam pamięcią miałam problem z odpowiedzią i właściwie sama nie wiem dlaczego. A teraz? Myślę, że w dużym skrócie opisałam siebie w zakładce O MNIE, a co jeszcze mogę dodać? Hm… chyba to, że jak już się dorywam do pisania to się robi ze mnie straszna gaduła, chociaż przy spotkaniu face to face raczej tego nie widać :P

2. Jeżeli miałabyś możliwość spotkać jednego bohatera książki, kto to by był i dlaczego?
Mały Książę, bo ma w sobie wiele życiowej mądrości na tyle uniwersalnej, że niezależnie od tego na jakim etapie życia akurat jesteśmy, jego słowa zawsze trafiają w sedno.
 

3. Jaka jest Twoja ulubiona książka. Dlaczego?
Takich książek jest naprawdę całkiem sporo i nawet jeśli miałabym się skupić na wybraniu jednej z ostatnio przeczytanych wiem, że miałabym z tym naprawdę ogromny problem. Kurka, takich pytań się po prostu nie zdaje ludziom uzależnionym od czytania, wiecie? :P Ale skoro zostałam postawiona pod ścianą, czysto metaforycznie, to chyba napiszę Skazani na ból, a dlaczego akurat ta? Bo to książka, która rozwaliła mnie emocjonalnie, skradła moje serce i spowodowała, że wylałam niemożliwe do posiadania morze łez, a mimo to wiem, że jak na prawdziwego nałagowca przystało, jeszcze nie raz do niej wrócę. Poza tym to powieść dla mnie o tyle wyjątkowa, że za jej pomocą i właściwie dzięki niej przełamałam swój opór przed rodzimą literaturą i nie mogłam wybrać lepiej.
 

4. Jeżeli mogłabyś coś w sobie zmienić co to by było?
Nic. Dobrze mi ze sobą, poważnie. Może gdyby ktoś zadał mi to pytanie kilka lat temu miałabym całą listę rzeczy, które chciałabym w sobie zmienić, począwszy od wyglądu, przez charakter, a kończąc na moimi zgubnym perfekcjonizmie, który nigdy nie był na takim poziome na jakim powinien, ale teraz…. Odpuściłam sobie, staram się nie stać w miejscu, rozwijać się i jestem dumna z tego kim dzisiaj jestem. Tyle :)
 

5. Co w życiu sprawia Ci największą przyjemność?
PISANIE. Tylko tyle i aż tyle :D
 

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, pisać, uczyć się języków obcych, no i słuchać muzyki, bo świat bez muzyki byłby cholernie szary.
 

7. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Hm...szczerze mówiąc stronię od takich używek, bo zwyczajnie szkoda mi czasu na spędzanie go przed telewizorem, ale ostatecznie znalazłyby się dwa, które zainteresowały mnie na tyle by wyrwać dla nich godzinę z mojego jakże cennego czasu :P To Arrow (tak ten z komiksów DC) oraz Beauty and the Beast (z Jayem Ryanem w roli bestii<3). I uprzedzając Wasze pytania. Tak, wszystko przez te sexy męskie ciała :D 
 

8. Jeżeli mogłabyś przenieść się w czasie to jaką epokę byś wybrała? Dlaczego?
Myślę, że średniowiecze i raczej nie ma to nic wspólnego z rycerzami w lśniących zbrojach i uwięzionymi księżniczkami czekającymi na swojego obrońcę. A dlaczego akurat średniowiecze? Od zawsze lubiłam oglądać filmy osadzone w tych czasach, bo miały w sobie jakąś magię, a jednocześnie prostotę, która mnie przyciąga. Ci co mnie znają pewnie powiedzieliby, że to dlatego, że w poprzednim życiu musiałam być wiedźmą, spaloną na stosie za czary. No, cóż, może rzeczywiście coś w tym jest :P
 

9. Jaka książka Tobą wstrząsnęła. Dlaczego?
Skazani na ból Agnieszki Lingas-Łoniewskiej oraz Bez słów Mii Sheridan i czy ja naprawdę muszę pisać dlaczego? :)
 

10. Gdzie najchętniej czytasz książki i dlaczego akurat w tym miejscu?
Wszędzie. Serio! Na kanapie, na podłodze, na fotelu, w kuchni, w samochodzie, w pociągu, na trawie, no dosłownie wszędzie. W końcu uzależnienie zobowiązuje, nie?
 

11. Wymień blogi warte polecenia.
Lustro Rzeczywistości, Review Junkie, Wybebeszamy książki, Mozaika Literacka, Wąchając książki, Zapatrzona w książki, Kocham czytać!, Książkowe "kocha nie kocha", Książkowy świat i wszystkie inne, na które zdarza mi się zaglądać, a nawet czasem zostawić po sobie ślad (wybaczcie, jeśli kogoś pominęłam w zestawieniu - to nienaumyślnie). 


Mam nadzieję, że poznaliście mnie odrobinę lepiej, a jeśli nie, zawsze możecie dorzucić jakieś pytanie od siebie :) 
A teraz moje pytania: 

1. Opisz siebie trzema słowami – żeby nie było za prosto użyj rzeczownika, przymiotnika i czasownika.
2. Gdybyś mogła zjeść kolację z jakimś autorem, kto to by był i dlaczego?
3. Czy masz swój ulubiony cytat z książki, jeśli tak to jaki?
4. Wskaż utwór muzyczny, który kojarzy Ci się z książką i twoim zdaniem tworzy z nią nierozerwalny duet? Dlaczego wybrałaś akurat to połączenie?
5. Poleć, Twoim zdaniem, wartą obejrzenia ekranizację książki. 
6. Jaka książka zmieniła Twój punkt widzenia?

7. Gdybyś miała okazję napisać powieść, do jakiego gatunku by się zaliczała i dlaczego?
8. Co Cię inspiruje i napędza do działania?
9. Gdybyś mogła zamieszkać w innym kraju, to gdzie by to było i dlaczego akurat tam?
10. Co sprawia, że zawsze się uśmiechasz, a co bezwzględnie Cię irytuje?
11. Dostajesz telefon z wiadomością, że właśnie wygrałaś rejs dookoła świata. Masz pięć minut by się spakować, bez jakich trzech rzeczy się nie ruszysz? 


I moje nominacje:
Lustro Rzeczywistości (mówiłaś, że nie lubisz tagów, o pytaniach nie było mowy :P)
Mozaika Literacka
Wybebeszamy książki  

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz